logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Časopis za zgodovino in narodopisje

Razvoj laičnega etičnega in družboslovnega pouka po drugi svetovni vojni v osnovni šoli


Avtor(ji):Milan Divjak
Soavtor(ji):Marjan Žnidarič (ur.)
Leto:1997
Založnik(i):Založba Obzorja, Maribor, Izdajata Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:1997_2_Casopis_za_zgodovino_in_narodopisje.pdf
Velikost:3.50MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtor najprej prikazuje splošne razmere in družbene spremembe po drugi svetovni vojni, ki so vplivale tudi na šolsko reformo, nato pa nakaže pot od ideološke k moralni vzgoji, opozori na težave in zagate pri uvajanju Iaične moralne vzgoje in pouka. V drugem delu prispevka spoznamo sedanje stanje na tem področju.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/8374
    • naslov
      • Razvoj laičnega etičnega in družboslovnega pouka po drugi svetovni vojni v osnovni šoli
      • The development of lay ethical and social acience instruction in elementary education after World War II.
    • avtor
      • Milan Divjak
    • soavtor
      • Marjan Žnidarič (ur.)
    • predmet
      • Šolska reforma
      • obdobje po drugi svetovni vojni
      • etični in družboslovni pouk
      • school reform
      • after World War II.
      • lay ethical and social acience instruction
    • opis
      • The author deals firstly with depicting general conditions and social changes after World War II, which exerted an influence upon the school reform. Afterwards he points to the changes from ideological to moral education, warning of the difficulties and dead-ends concerning the introduction of lay moral education and instruction. In the second part we are informed of the state in this field.
      • Avtor najprej prikazuje splošne razmere in družbene spremembe po drugi svetovni vojni, ki so vplivale tudi na šolsko reformo, nato pa nakaže pot od ideološke k moralni vzgoji, opozori na težave in zagate pri uvajanju Iaične moralne vzgoje in pouka. V drugem delu prispevka spoznamo sedanje stanje na tem področju.
    • založnik
      • Založba Obzorja
      • Izdajata Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
    • datum
      • 1997
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd