logo
POPISI

/

Literatura

/

Monografije

Igra vlog pri pouku zgodovine


Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Andreja Polanšek je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Metoda igre vlog pri pouku zgodovine predstavlja poenostavljeno rekonstrukcijo določenega zgodovinskega dogodka oziroma procesa ali pa zgolj oživitev zgodovinskih okoliščin. V igri so dogodki zgoščeni, skoncentrirani, število dejavnih udeležencev je omenjeno na nekatere ključne like, ki so poenostavljeni. Iz preteklosti so izbrane le tiste prvine in dejavniki, ki so bistveni za doseganje učnih ciljev. Identifikacija, ki nastaja ob vživljanju v vnaprej določeno in opredeljeno vlogo, se odvija predvsem na ravni komponente časa in družbe. Metoda je primerna za prikaz prelomnih dogodkov zgodovine, procesov odločanja in sprejemanja sklepov ter tudi za prikaz vsakdanjega življenja. Namenska in sistematična uporaba metode, z jasno opredeljenimi cilji vodi do boljšega znanja učencev, tako na področju pomnjenja podatkov, kot pri razumevanju snovi, pa tudi pri višjih miselnih procesih.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/31010
    • naslov
      • Igra vlog pri pouku zgodovine
      • Role play in History lessons
    • avtor
      • Andreja Polanšek
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • učne metode
      • izkustveno učenje
      • igra vlog
      • Role play
      • teaching methods
      • experimental learning
      • history lessons
    • opis
      • Metoda igre vlog pri pouku zgodovine predstavlja poenostavljeno rekonstrukcijo določenega zgodovinskega dogodka oziroma procesa ali pa zgolj oživitev zgodovinskih okoliščin. V igri so dogodki zgoščeni, skoncentrirani, število dejavnih udeležencev je omenjeno na nekatere ključne like, ki so poenostavljeni. Iz preteklosti so izbrane le tiste prvine in dejavniki, ki so bistveni za doseganje učnih ciljev. Identifikacija, ki nastaja ob vživljanju v vnaprej določeno in opredeljeno vlogo, se odvija predvsem na ravni komponente časa in družbe. Metoda je primerna za prikaz prelomnih dogodkov zgodovine, procesov odločanja in sprejemanja sklepov ter tudi za prikaz vsakdanjega življenja. Namenska in sistematična uporaba metode, z jasno opredeljenimi cilji vodi do boljšega znanja učencev, tako na področju pomnjenja podatkov, kot pri razumevanju snovi, pa tudi pri višjih miselnih procesih.
      • The method of role play in history lessons presents a simplified reconstruction of a certain historical event or process or the mere re-enactment of historical circumstances. The events in the play are Condensed, concentrated; the number of active participants is limited only to key characters, which are simplified. Only those characteristics and factors are selected from the past, which crucially impact the achievement of teaching goals. Identification, which emerges in acting out a determined role, takes place predominantly on the level of the time component and society. The method is appropriate to display key historical events, decision-making processes, as well as displaying everyday life in history. The purpose and systematic use of the method with clearly defined goals leads to a better knowledge of pupils both in the area of memorizing data as in understanding the content and higher thought processes.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (22)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    320Brodnik, VilmaIzkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo igre vlog in simulacijeZgodovina v šoli2001
    320Cooper, H.History in the early yearsLondon: New YorkRoutledge Farmer2002
    320Counsell, C.Subject knowledge, professional knowledge and student teachcrs'theorisingHistory Education: Subject Knowledge. Pedagogy and PracticeLancasterSt. Martin's College1999
    320Dawson, I. ; Banham D.Thinking from the inside: je suis le roiTeaching History2002
    320Fines, J. ; Nichol J.Teaching Primary HistoryOxfordHeinemann1997
    320Jones, K.Games & Simulations Made Easy: practical tips to Improve Learning Through GamingLondonStirling1997
    320Karba, P.Zgodovina v šoli v 21. stoletju - vse življenje uporabna popotnica: vodnik za učiteljeLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2005
    320Luff, I.Is role play for every history teacher?Teaching History2002
    320Marentič, Požarnik. B.Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenoveSodobna pedagogika1998
    320Marentič, Požarnik B.Izkustveno učenje - modna muha. skupek tehnik ali alternativni model pomembnega učenja?Sodobna pedagogika1992
    320Myers, J.Tripping over the levels: experiences from OntarioTeaching History2004
    320Osowiecki, M.Let's have a Renaissance party: Seeing, hearing and doing the Renaissance partyTeaching History2004
    320Polanšek, A.Igra vlog pri zgodovini v osnovni šoli : magistrsko delLjubljana2007
    320Rohlfes, J.Geschichte und ihre DidaktikGottingenVandenhoeck unn Ruprecht1986
    320Stirzaker, R.Drop the dead dictator: a Year 9 newsroom simulationTeaching History2002
    321Stradling, R.Poučevanje evropske zgodovine 20. stoletjaLjubljanaZavod RS za šolstvo2004
    321Strmčnik, F.Didaktika: osrednje teoretične temeLjubljanaFF2001
    321Tomić, A.Spremljanje poukaLjubljanaZavod RS za šolstvo2002
    321Trojar, Š.Sodobni pogledi na pouk zgodovineLjubljanaDZS2003
    321Trškan, DanijelaDidaktika zgodovine: gradivo za predavanja in vajeLjubljanaFF, Oddelek za zgodovino2004
    321Trškan, DanijelaSodobno pisno preverjanje in ocenjevanje znanja pri zgodovini v srednji šoli na izbranih temah 20. stoletjaLjubljanaZavod RS za šolstvo2003
    321Wrenn, A.Making learning drive assessment: Jean of Arc - saint, witch or warrior?Teaching History2004