/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Vilma Brodnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Tipologija | Avtor(ji) | Naslov | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|
1.01 Izvirni znanstveni članek | Polanšek, Andreja | Igra vlog pri pouku zgodovine | Ljubljana | Znanstvena založba Filozofske fakultete | 2011 |
1.01 Izvirni znanstveni članek | Kukanja Gabrijelčič, Mojca | Alternativne oblike dela z nadarjenimi učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2006 |
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Marentič, Požarnik | Nova pota v izobraževanju učiteljev | Ljubljana | DZS | 1987 | ||
Marentič, Požarnik | Psihologija pouka in učenja | Ljubljana | DZS | 2000 | ||
Židan | Dinamično učenje v družboslovju | Ljubljana | ZRSŠ | 1993 | ||
Karba, Pavla | Zgodovina v šoli drugače | Ljubljana | DZS | 1996 | ||
Rutar, Ilc | Nova kullura preverjanja znanja | Zborniku prispevkov iz simpozija Modeli poučevanja in učenja v Portorožu | Ljubljana | ZRSŠ | 1998 | |
Rupnik, Vec | Teoretični oris | Kako do znanja psihologije : didaktično-metodični priročnik za učitelje psihologlje v srednjih šolah | Ljubljana | ZRSŠ | 1998 | |
Meznarič, M. ; Rudolf T. ; Kranjc T. | Podjetno v svet zgodovine : priročnik za učitelje zgodovine v srednjih šolah | Ljubljana | ZRSŠ | 1998 | ||
Trškan, D. ; Greden V. ; Kunaver V. | Evropsko gospodarslvo v 18. stoletju in začetki moderne industrializacije v Angliji, uporaba aktivnih učnih oblik in metod | Ljubljana | ZRSŠ | 1999 | ||
Cencič, Miroslava ; Cencič, Majda | Dodiplomsko praktično usposabljanje učiteljev | Ljubljana | Inštitut za raziskovalno in razvojno dele Pedagoške fakultele v Ljubljan | 1992 | ||
Skalar, M. | Igre in igranje v šoli | Ljubljana | Dismick | 1993 | ||
Karba, Pavla | Dunajski kongres lela 1815 (dramska uprizoritev) | Zgodovina v šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 1994 | |
Simonič Mervic., K | Uporaba metode dramatizacije pri pouku zgodovine | Zgodovina v šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 1996 | |
Trškan, D. | lgra vlog : Versajska pogodba in pariška mirovna konferenca leta 1919 | Zgodovina v šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 1997 | |
Brodnik, Vilma | Primer uporabe metode igre vlog in simulacije pri pouku zgodovine | Zgodovina v šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 1998 |