logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Izkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo igre vlog in simulacije


Avtor(ji):Vilma Brodnik
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2001
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Vilma Brodnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2001-10-1.pdf
Velikost:31.90MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/10380
    • naslov
      • Izkustveno učenje in aktivno poučevanje zgodovine s pomočjo igre vlog in simulacije
    • avtor
      • Vilma Brodnik
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • izkustveno učenje
      • igra vlog
      • simulacija
      • history lessons
      • modern didactics
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2001
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Citirano v (2)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.01 Izvirni znanstveni članekPolanšek, AndrejaIgra vlog pri pouku zgodovineLjubljanaZnanstvena založba Filozofske fakultete2011
    1.01 Izvirni znanstveni članekKukanja Gabrijelčič, MojcaAlternativne oblike dela z nadarjenimi učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2006
    Seznam literature v delu (14)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Marentič, PožarnikNova pota v izobraževanju učiteljevLjubljanaDZS1987
    Marentič, PožarnikPsihologija pouka in učenjaLjubljanaDZS2000
    ŽidanDinamično učenje v družboslovjuLjubljanaZRSŠ1993
    Karba, PavlaZgodovina v šoli drugačeLjubljanaDZS1996
    Rutar, IlcNova kullura preverjanja znanjaZborniku prispevkov iz simpozija Modeli poučevanja in učenja v PortorožuLjubljanaZRSŠ1998
    Rupnik, VecTeoretični orisKako do znanja psihologije : didaktično-metodični priročnik za učitelje psihologlje v srednjih šolahLjubljanaZRSŠ1998
    Meznarič, M. ; Rudolf T. ; Kranjc T.Podjetno v svet zgodovine : priročnik za učitelje zgodovine v srednjih šolahLjubljanaZRSŠ1998
    Trškan, D. ; Greden V. ; Kunaver V.Evropsko gospodarslvo v 18. stoletju in začetki moderne industrializacije v Angliji, uporaba aktivnih učnih oblik in metodLjubljanaZRSŠ1999
    Cencič, Miroslava ; Cencič, MajdaDodiplomsko praktično usposabljanje učiteljevLjubljanaInštitut za raziskovalno in razvojno dele Pedagoške fakultele v Ljubljan1992
    Skalar, M.Igre in igranje v šoliLjubljanaDismick1993
    Karba, PavlaDunajski kongres lela 1815 (dramska uprizoritev)Zgodovina v šoliLjubljanaZRSŠ1994
    Simonič Mervic., KUporaba metode dramatizacije pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZRSŠ1996
    Trškan, D.lgra vlog : Versajska pogodba in pariška mirovna konferenca leta 1919Zgodovina v šoliLjubljanaZRSŠ1997
    Brodnik, VilmaPrimer uporabe metode igre vlog in simulacije pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZRSŠ1998