logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Stvarne in spoznavne strukture zgodovine s posebnim vidikom na učni proces


Avtor(ji):Mavricij Zgonik
Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1979
Založnik(i):Zgodovinsko društvo za Slovenijo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1979_LETNIK_33_STEVILKA_4.pdf
Velikost:6.19MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Članek utemeljuje nujnost odkrivanja in spoznavanja notranjih strukturnih sestavin v pouku zgodovine na stopnji usmerjenega izobraževanja. To ne omogoča le boljše razumevanje stvarno spoznavnih pojavov, temveč ima veliko vzgojno didaktično vrednost. S tem v zvezi imata izbor in razporeditev učne snovi mnogo studioznejšo relevanco ter zahtevata večje upoštevanje višjih, to je »novih« didaktičnih načel.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/13171
    • naslov
      • Stvarne in spoznavne strukture zgodovine s posebnim vidikom na učni proces
      • Material and Recognitive Structures of History, with Regard to Teaching-process
    • ustvarjalec
      • Mavricij Zgonik
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • izobraževanje
      • učna snov
    • opis
      • Revealing and understanding of the inner structural elements in the teaching of history at the degree of »directed« schooling (9th—10th schoolyear) have been indispensable. That makes possible a better understanding of material recognitive phenomena, as well as it has a great educational-didactic value. Selection and disposition of a teaching-matter have more important relevance and they demand larger consideration of new didactic principles.
      • Članek utemeljuje nujnost odkrivanja in spoznavanja notranjih strukturnih sestavin v pouku zgodovine na stopnji usmerjenega izobraževanja. To ne omogoča le boljše razumevanje stvarno spoznavnih pojavov, temveč ima veliko vzgojno didaktično vrednost. S tem v zvezi imata izbor in razporeditev učne snovi mnogo studioznejšo relevanco ter zahtevata večje upoštevanje višjih, to je »novih« didaktičnih načel.
    • založnik
      • Zgodovinsko društvo za Slovenijo
    • datum
      • 1979
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd