/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Andreja Gros Novak je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Tipologija | Avtor(ji) | Naslov | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|
1.04 Strokovni članek | Gros Novak, Andreja | Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2009 |
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
59 | Gardner, H. | Razsežnosti uma | Ljubljana | Tangram | 1995 | |
59 | Gros, Novak A. | Medpredmetno povezovanje pri pouku zgodovine : diplomsko delo | Ljubljana | Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za zgodovino | ||
59 | Krapše, T. | Ciljno in medpredmetno načrtovanje v devetletni osnovni šoli | Vzgoja in izobraževanje | 2002 | ||
59 | Kompare et, al. | Psihologija - spoznanja in dileme | Ljubljana | DZS | 2001 | |
59 | Marentič, Požarnik B. | Nova pota v izobraževanju učiteljev | Ljubljana | DZS | 1987 | |
59 | Marentič, Požarnik B. | Psihologija učenja in pouka | Ljubljana | DZS | 2000 | |
59 | Radnor, H. A. | Across the curriculum | London | Biddles | 1994 | |
59 | Russel, P. | Knjiga o možganih | Ljubljana | DZS | 1986 |