logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Časopis za zgodovino in narodopisje

Motivacija in motivacijske tehnike pri pouku zgodovine


Soavtor(ji):Marjan Žnidarič (ur.)
Leto:2005
Založnik(i):Izdajata Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:2005_1-2_Casopis_za_zgodovino_in_narodopisje.pdf
Velikost:6.45MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

Avtorica predstavlja dejavnike, ki vplivajo na povečanje motivacije za šolsko delo, načine za spodbujanje pozornosti in motivacije učencev ter napotke za učitelje. Konkretni primeri so predstavljeni za učne in motivacijske tehnike, ki se najpogosteje uporabljajo pri pouku zgodovine v osnovnih in srednjih šolah.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/8762
    • naslov
      • Motivacija in motivacijske tehnike pri pouku zgodovine
      • Motivation and Motivational Techniques at the Teaching of History
    • avtor
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Marjan Žnidarič (ur.)
    • predmet
      • Didaktika pri pouku zgodovine
    • opis
      • The authoress presents the factors impacting the rise of motivation for school work, modes of stimulation of attentiveness and motivation of the pupils and instructions for teachers. Individual examples are presented for instructional and motivational techniques, as to which are applied most often at teaching history in elementary and secondary schools.
      • Avtorica predstavlja dejavnike, ki vplivajo na povečanje motivacije za šolsko delo, načine za spodbujanje pozornosti in motivacije učencev ter napotke za učitelje. Konkretni primeri so predstavljeni za učne in motivacijske tehnike, ki se najpogosteje uporabljajo pri pouku zgodovine v osnovnih in srednjih šolah.
    • založnik
      • Izdajata Univerza v Mariboru in Zgodovinsko društvo Maribor
    • datum
      • 2005
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    Seznam literature v delu (16)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    175Dhority, LynnUstvarjalne metode učenja : Umetnost uporabe sugestije za celostno učenjeLjubljanaAlpha Center1992
    180Ferjan, TatjanaNovi vidiki motivacije pri pouku, osredinjenem na učencaDidakta2003
    176Hoy Anita, WoolfolkPedagoška psihologijaLjubljanaEducy2002
    180Konečnik Kotnik, EvaNekatere vrste in predlogi motivacijskih strategij pri pouku geografijeGeografija v šoli2002
    178Marentič-Požarnik, BaricaPsihologija učenja in poukaLjubljanaDZS2000
    180Petty, G.Teaching Today : A Practical Guide1993
    178Pušnik, Mojca ; Žarkovič, Adlešič ; Brigita ; Bizjak, CvetkaRazrednik v osnovni in srednji šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2001
    176Raffini, J.P.150 vaj za povečanje notranje motivacije pri učencihLjubljanaEducy2003
    176Rutar, Ilc Z.Pristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanjuLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    176Strmčnik, FranceDidaktika : osrednje teoretične temeLjubljanaZnanstveni inštitut Filozofske fakultete2001
    174Toman, M. ; Šeško, M.Ustvarjalne igreUčiteljZavod Republike Slovenije za šolstvo2002
    178Trškan, Danijela ; Gerden ; Violeta ; Kunaver, VojkoEvropsko gospodarstvo v 18. stoletju in začetki moderne industrializacije v Angliji : uporaba aktivnih učnih oblik in metodLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo1999
    176Trškan, DanijelaSodobno pisno preverjanje in ocenjevanje znanja pri zgodovini v srednji šoli na izbranih temah 20. stoletjaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    177Trškan, DanijelaPreverjanje in ocenjevanje znanja : z avtentičnimi nalogami pri pouku zgodovineZgodovina v šoliZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    174Urbanc, DragoSuperlearning : učinkovita metoda za učenje tujih jezikovRadovljicaDidakta1991
    174Vovko, AndrejNasmejana zgodovina : popotovanje skozi čas v 189 nasmehihLjubljanaMladinska knjiga1996