/
Serijske publikacije
/
Prispevki za novejšo zgodovino

To delo avtorjev Dragana Gundogan, Nataša Milićević je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Članek obravnava nekatere vidike razvoja posebnega izobraževanja slepih in slabovidnih otrok in mladostnikov v socialistični Srbiji. Ključno vprašanje je, ali je bila izolacija slepih in slabovidnih otrok in mladostnikov značilnost razvoja segregiranega posebnega izobraževanja ali pa je predstavljala način, kako jih pripraviti na samostojno življenje in delo. Raziskava temelji na ustnem izročilu in osebnih pričevanjih uporabnikov segregiranih osnovnošolskih in srednješolskih izobraževalnih ustanov za slepe in slabovidne učence v Srbiji v času socializma. Članek se osredotoča predvsem na življenjske zgodbe in stališča posameznikov ter predstavlja eno od perspektiv ali pristopov k analizi tega kompleksnega vprašanja. Poleg tega je na podlagi enega pričevanja mogoče v raziskovalnem in širšem smislu zajeti in nakazati podobnosti in razlike med republikami socialistične Jugoslavije.