logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Dogodki

/

Konference

Dediščina v akciji

Poti in načini vključevanja osnovnošolcev v ohranjanje in interpretacijo dediščine ter oblikovanje digitalnega učnega vira Kruh in čas

Avtor(ji):Jasna Fakin
Leto:2023
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo, video
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Jasna Fakin je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (2)
Opis
Namen panela je predstaviti primere dobrih praks raziskovalnega, vključujočega, izkustvenega in interdisciplinarnega učenja zgodovine in lokalne dediščine v osnovnošolskem, srednješolskem in visokošolskem izobraževanju, kjer otroci, dijakinje in dijaki, študentke in študentje aktivno soustvarjajo kulturno dediščino in izobraževalne vsebine (npr. digitalne zgodovinske zbirke), hkrati pa ob pomoči mentoric in mentorjev v klasičnih zgodovinskih virih (pisma, spomini, fotografije, časopisni članki) odkrivajo nove raziskovalne vsebine (čustva, intimnost, večkulturnost). Posledično tudi razvijajo kulturne kompetence in veščine kritičnega mišljenja. S predavateljicami bomo v sklopu panela reflektirali, kako lahko zgodovinske teme, obravnavane na način medpredmetnega in timskega poučevanja, spodbujajo ozaveščenost o večkulturni in večjezični družbi.
Metapodatki (10)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/55893
    • naslov
      • Dediščina v akciji
      • Poti in načini vključevanja osnovnošolcev v ohranjanje in interpretacijo dediščine ter oblikovanje digitalnega učnega vira Kruh in čas
    • ustvarjalec
      • Jasna Fakin
    • predmet
      • dediščina
      • osnovna šola
      • izobraževanje
      • digitalni učni viri
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2023
      • 19. 04. 2023
    • tip
      • besedilo
      • video
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa