logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Metodična struktura sodobnih srednješolskih učbenikov za zgodovino


Soavtor(ji):Peter Štih (odg. ur.)
Leto:2002
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovinski_casopis_3-4_2002.pdf
Velikost:11.75MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtorica predstavlja glavne elemente notranje in zunanje strukture sodobnih srednješolskih učbenikov za zgodovino. Konkretni primeri so predstavljeni za dva slovenska, dva francoska in tn angleške srednješolske učbenike, ki vključujejo zgodovino 20. stoletja. Avtorica ugotavlja, da imajo sodobni učbeniki za zgodovino (zlasti v Veliki Britaniji in Franciji) pomembno didaktično in metodično vlogo pri pouku in pn pripravi na zunanje izpite, saj vključujejo različne naloge, ki se ne nanašajo samo na učbeniško besedilo, ampak tudi na slikovno in pisno gradivo ter omogočajo samostojno in aktivno delo učencev.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/5349
    • naslov
      • Metodična struktura sodobnih srednješolskih učbenikov za zgodovino
      • Methodic Structure of Modern High-School History Textbooks
    • avtor
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Peter Štih (odg. ur.)
    • predmet
      • zgodovinski učbeniki
      • srednješolski učbeniki
      • pedagogika
      • slovenski učbeniki
    • opis
      • The author analyzes the principal elements of modem high-school history textbooks. As an example she has used two Slovene, two French and three British textbooks, all of which include 20th century history. The author concludes that modem history textbooks perform an important didactic and methodic role in the classroom as well as in the preparation for external exams; they namely include assignments referring not only to the text, but also to the pictures and written material, and in this manner enable students to work independently and actively.
      • Avtorica predstavlja glavne elemente notranje in zunanje strukture sodobnih srednješolskih učbenikov za zgodovino. Konkretni primeri so predstavljeni za dva slovenska, dva francoska in tn angleške srednješolske učbenike, ki vključujejo zgodovino 20. stoletja. Avtorica ugotavlja, da imajo sodobni učbeniki za zgodovino (zlasti v Veliki Britaniji in Franciji) pomembno didaktično in metodično vlogo pri pouku in pn pripravi na zunanje izpite, saj vključujejo različne naloge, ki se ne nanašajo samo na učbeniško besedilo, ampak tudi na slikovno in pisno gradivo ter omogočajo samostojno in aktivno delo učencev.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2002
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa
    Citirano v (1)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.01 Izvirni znanstveni članekKukanja-Gabrijelčič, MojcaUčbenik po meri učenca? : mednarodna primerjalna analiza vprašanj in nalog v učbenikih za zgodovinoKoperZgodovinsko društvo za južno Primorsko : Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije2015