logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Značilnosti in primerjava zunanjih srednješolskih izpitov iz predmeta zgodovine v Republiki Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah


Soavtor(ji):Peter Štih (odg. ur.)
Leto:2004
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZC_1-2_-_2004.pdf
Velikost:6.76MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtorica predstavlja in primerja specifične izpitne cilje, izpitno vsebino, tipe nalog, ocenjevanje miselnih procesov in nalog, pogoje za izvedbo izpitov in navodila za reševanje zunanjih srednješolskih izpitov v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah. Na podlagi meril ugotavlja tudi zahtevnost srednješolskih izpitov in predlaga nekatere didaktično – metodične izboljšave za slovensko maturo iz predmeta zgodovine.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/5203
    • naslov
      • Značilnosti in primerjava zunanjih srednješolskih izpitov iz predmeta zgodovine v Republiki Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah
      • Characteristics of External Examination on History in Slovenia, as Compared to France, Great Britain, and International Schools
    • avtor
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Peter Štih (odg. ur.)
    • predmet
      • zgodovina
      • pouk zgodovine
      • srednje šole
      • izpiti
      • Slovenija
      • Velika Britanija
      • Francija
      • zapisi
    • opis
      • The author describes and compares specific examination objectives, contents, types of questions, assessment of cognitive processes and questions, exam prerequisites and instructions for sitting external examinations in Slovenia, France, Great Britain, and in international schools. Based on different criteria she analyzes the level of their difficulty and suggests certain didactic and methodic improvements for external examination on history in Slovenia.
      • Avtorica predstavlja in primerja specifične izpitne cilje, izpitno vsebino, tipe nalog, ocenjevanje miselnih procesov in nalog, pogoje za izvedbo izpitov in navodila za reševanje zunanjih srednješolskih izpitov v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah. Na podlagi meril ugotavlja tudi zahtevnost srednješolskih izpitov in predlaga nekatere didaktično – metodične izboljšave za slovensko maturo iz predmeta zgodovine.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2004
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa