logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Prispevki za novejšo zgodovino

Blagovna znamka Ljubljanske banke


Avtor(ji):Marta Rendla
Soavtor(ji):Jure Gašparič (gl. ur.), Andreja Jezernik (lekt.)
Leto:2022
Založnik(i):Inštitut za novejšo zgodovino, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Marta Rendla je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:PNZ_02_2022.pdf
Velikost:2.34MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
In the following paper, the author makes use of the archival materials about the Ljubljanska banka bank, its eponymous internal newsletter, and the relevant literature to present the devel- opment of this leading Slovenian bank’s trademark during the socialist period. Ljubljanska banka was the first bank in the Yugoslav territory to recognise branding as an essential market- ing instrument and a part of its marketing and communication strategy in the early 1970s. To this end, it developed a uniform public image or a corporate identity – a distinctive logo used in all communication media, and a corporate identity of its buildings – a house style. The bank recognised the trademark, which was also developed through the general public perceptions of the banking services it provided, as the primary means of building its reputation, establishing itself in the market, and maintaining its identity and integrity. Ljubljanska banka started using the trademark to present itself and, after the transformation and reorganisation in 1978, the entire system of its banks. In practice, the bank’s corporate design established itself as a vital element of the identity of the whole Ljubljanska banka system.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/50783
    • naslov
      • Blagovna znamka Ljubljanske banke
      • The Ljubljanska Banka Trademark
    • avtor
      • Marta Rendla
    • soavtor
      • Jure Gašparič (gl. ur.)
      • Andreja Jezernik (lekt.)
    • predmet
      • Ljubljanska banka
      • blagovna znamka
      • vizualna komunikacija
      • bančništvo
      • socializem
    • založnik
      • Inštitut za novejšo zgodovino
    • datum
      • 2022
      • 01. 02. 2022
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa
    Seznam literature v delu (24)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Bedene, StaneEnotnost pri gradnji in opremi naših enotLjubljanska banka : interni časopis Ljubljanske bankeLjubljanaLjubljanska banka1975
    Cunder, FrancReorganizacija sistema Ljubljanske banke. V rabi še dosedanji priročnik o celostni grafični podobiLjubljanska banka : interni časopis Ljubljanske bankeLjubljanaLjubljanska banka1989
    Giacomell, ManjaLB−Združena banka. Večja pozornost celostni podobiLjubljanska banka : interni časopis Ljubljanske bankeLjubljanaLjubljanska banka1987
    Kline, MiroTranzicija in oglaševanje : nova EvropaMM : media marketingLjubljanaDelo1995
    Lenardič, MilenaNekaj okvirnih kazalcev, ki narekujejo vedno nove prijeme in raziskave. Marketing v bankahLjubljanska banka : interni časopis Ljubljanske bankeLjubljanaLjubljanska banka1973
    Možina, StaneVloga potrošniških svetov. Čas je, da napravimo redSobotna priloga, DeloLjubljanaDelo1974
    Skalar, PeterNovi znak Ljubljanske banke. Kako do ustreznega zunanjega videza banke?Ljubljanska banka : interni časopis Ljubljanske bankeLjubljanaLjubljanska banka1972
    Skalar, PeterPot k celostni grafični podobi Ljubljanske bankeSinteza : revija za likovno kulturoLjubljanaZveza društev arhitektov Slovenije : Zveza društev slovenskih likovnih umetnikov : Društvo oblikovalcev Slovenije1972
    Zajc, KarlNovo oblikovanje obrazcev za poslovanje z občaniLjubljanska banka : interni časopis Ljubljanske bankeLjubljanaLjubljanska banka1978
    Deželak, BogomirPolitika in organiziranje marketingaMariborObzorja1984
    Hyder Patterson, PatrickBought & sold : living and losing the good life in socialist YugoslaviaIthaca ; LondonCornell University Press2012
    Jaklič, MarkoPoslovno okolje podjetjaLjubljanaEkonomska fakulteta1999
    Jančič, Zlatko ; Žabkar, Vesna ; Škrlep, Andrej ; Kolar, TomažOglaševanjeLjubljanaFakulteta za družbene vede, Založba FDV2013
    Joksimović, Ivana ; Faganel, ArmandTrženjsko komunikacijska strategija banke : diplomska nalogaKopersamozal.2009
    Lazarević, ŽarkoBlagovne znamke v ritmih časaCockta - pijača vaše in naše mladosti : o dediščini slovenskih blagovnih znamkLjubljanaSlovenski etnografski muzej2010
    Lazarević, Žarko ; Prinčič, JožeZgodovina slovenskega bančništvaLjubljanaZBS - Združenje bank Slovenije2000
    Lazarević, Žarko ; Prinčič, JožeBančniki v ogledalu časa : življenjske poti slovenskih bančnikov v 19. in 20. stoletjuLjubljanaZBS, Združenje bank Slovenije2005
    Leban, Pika ; Gabrič, AlešBienale industrijskega oblikovanja od ustanovitve leta 1963 do načrtov za prihodnost : diplomsko deloLjubljanasamozal.2009
    Lorenčič, Aleksander ; Prinčič, JožeSlovenska industrija od nastanka do danesLjubljanaInštitut za novejšo zgodovino2018
    Rendla, Marta ; Hönig, Nataša ; Lazarević, Žarko73.000 bančnih dni : zgodovina, izkušnje in spominiLjubljanaNLB2020
    Vida, SándorDas Warenzeichen in der Wirtschaft der sozialistischen LänderKölnC. Heymanns1987
    Šmalc, Matej ; Amon, SmiljaSlovensko časopisje v času in prostoru : primerjalna analiza vsebine tiskanih oglasov v letih 1935,1965 in 1995 : diplomsko deloLjubljanasamozal.2003
    Živanović, Maja ; Jančič, ZlatkoRazvoj marketinga in oglaševanja v Socialistični Republiki Sloveniji v 60., 70. in 80. letih : diplomsko deloLjubljanasamozal.2015
    Žižmond, Vanja ; Luthar, BredaBlagovne znamke v obdobju socialistične Jugoslavije : diplomsko deloLjubljanasamozal.2009