logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Kronika: časopis za slovensko krajevno zgodovino

Prometne razmere na Koroškem v obdobju od cesarja Karla VI. do 1. svetovne vojne


Avtor(ji):Eva Holz
Soavtor(ji):Miha Preinfalk (odg. ur.)
Leto:2008
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Eva Holz je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:kronika-2008_2.pdf
Velikost:118.18MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Čeprav je Koroška gorata kontinentalna dežela od antike dalje preko nje potekajo prometnice, ki povezujejo sever in jug ter zahod z vzhodom. Na prometne razmere in frekvenco prometa je vplivalo vsakokratno dogajanje v bližnji in daljni okolici. Od glavnih prometnih smeri je bila nekoliko odmaknjena Mežiška dolina z okolico. Razvoj današnje slovenske Koroške se je začel šele z okrepljenim razmahom rudarstva in fužinarstva, to pa je bilo tesno povezano z izboljšavo prometnih zvez. Uvedba železnice je tudi nekoliko omilila prometne težave tega dela Koroške.
Metapodatki (12)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/4680
    • naslov
      • Prometne razmere na Koroškem v obdobju od cesarja Karla VI. do 1. svetovne vojne
      • Traffic Circumstances In Carinthia In The Period Of Emperor Karl VI. To World War I
    • avtor
      • Eva Holz
    • soavtor
      • Miha Preinfalk (odg. ur.)
    • predmet
      • Koroška
      • promet na dolge razdalje
      • lokalni promet
      • ceste
      • železnica
      • carinthia
      • long distance traffic
      • local traffic
      • roads
      • railway
    • opis
      • Although Carinthia is a mountainous continental country, traffic connections run across it from antiquity on that connect the north and the south and the west with the east. Various events in nearby and distant surroundings influenced on traffic conditions and traffic frequency. Somewhat remote from major traffic directions was Mežiška dolina with its vicinity. The development of the present Slovene Carinthia began with the invigorated development of mining industry and ironworks, which was in tight connection with improvement of traffic connections. The introduction of the railway moderated to some extent the traffic difficulties of that part of Carinthia.
      • Čeprav je Koroška gorata kontinentalna dežela od antike dalje preko nje potekajo prometnice, ki povezujejo sever in jug ter zahod z vzhodom. Na prometne razmere in frekvenco prometa je vplivalo vsakokratno dogajanje v bližnji in daljni okolici. Od glavnih prometnih smeri je bila nekoliko odmaknjena Mežiška dolina z okolico. Razvoj današnje slovenske Koroške se je začel šele z okrepljenim razmahom rudarstva in fužinarstva, to pa je bilo tesno povezano z izboljšavo prometnih zvez. Uvedba železnice je tudi nekoliko omilila prometne težave tega dela Koroške.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 2008
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Citirano v (1)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.02 Pregledni znanstveni članekKačičnik Gabrič, AlenkaJezersko - pozabljeni delček Koroške2009
    Seznam literature v delu (15)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    273Curk, JožePrometne razmere med 11. in 18. stoletjem na nekdanjem koroškem ozemljuČasopis za zgodovino in narodopisje1994
    273Curk, JožeMislinjsko ozemlje - kulturna pokrajina. Slovenj Gradec in Mislinjska dolina I.Slovenj GradecMestna občina Slovenj Gradec in Občina Mislinja1995
    273Curk, JožePrometne razmere med 11. in 20. stoletjem na širšem območju Mislinjske dolineSlovenj Gradec in Mislinjska dolina II.Slovenj GradecMestna občina Slovenj Gradec in Občina Mislinja1999
    273Hassinger, HerbertDie Handels-und Verkehrsstellung Villachs bis in die Mitte des 19. JahrhundertsCarinthia1976
    273Holz, EvaRazvoj cestnega omrežja na Slovenskem ob koncu 18. in v 19. stoletjuLjubljanaZaložba ZRC1994
    273Kalmar, JanosNačrti pomorske trgovine preko Trsta iz časa vlade Karla VI.Kronika1985
    273Kosi, MihaPotujoči srednji vek. Gesta, popotnik in promet na Slovenskem med antiko in 16. stoletjemLjubljanaZaložba ZRC1998
    273Medved, JakobMežiška dolina: socialnogeografski razvoj zadnjih sto letLjubljanaMladinska knjiga1967
    273Paschinger, ViktorGrundziige der Verkehrs-geschichte KärntensCarinthia I1953
    274Potočnik, MatkoVojvodina Koroška I. Prirodoznanski, političen in kulturen opisLjubljanaMatica Slovenska1909
    274Schluga, AlbertDer Waren-und Postverkehr in Oberkärnten im 17. und 18. JahrhunderCarinthia I.1955
    274Schreiber, HermannSimfonija cest. Človek in njegova pota, od karavanskih steza do modernih cestLjubljanaCankarjeva založba1961
    274Šašel, JaroslavSlovenski prostor od Keltov do SlovanovKronika1978
    274Truhlar, FrancStruktura in razvoj cestnega omrežja od halštatskega do slovanskega obdobjaKronika1974
    274Wutte, MartinKärntens Wege zum Meer in alter und neuer ZeitCarinthia I.1943