logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja

Example of Discussing the Elective Topic of Ancient Culture (Ancient Greek Theatre and Roman Circus, Ancient Roman and Greek Construction) following the Principles of Formative Assessment

Avtor(ji):Petra Štampf
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.), Brigita Vogrinec (prev.), Tine Logar (lekt.)
Leto:2017
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Petra Štampf je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZVS_st1_2017_NR.pdf
Velikost:6.11MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

Učni sklop Grško gledališče in rimski cirkus ter Gradbeništvo Rimljanov in Grkov (izbirna tema Antična kultura) v 7. razredu omogoča raznolike pristope k obravnavi, uporabo številnih metod in oblik dela v razredu. V sprotni pripravi prikazani način sodelovalnega učenja v skupinah je nadgrajen s prvinami formativnega spremljanja. Izpostavljeni so naslednji elementi: preverjanje predznanja, oblikovanje ciljev učenja in opredelitev kriterijev uspešnosti, načrtovanje strategije oziroma učnih nalog, ki spodbujajo razmišljanje in ustvarjalnost ter omogočajo napredovanje v smeri ciljev, angažiranost učencev pri skupinskem delu, zbiranje dokazov učenja, zagotavljanje povratnih informacij ter samoevalvacija ali premislek o tem, kako učinkoviti so bili učenci pri delu.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/41652
    • naslov
      • Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja
      • Example of Discussing the Elective Topic of Ancient Culture (Ancient Greek Theatre and Roman Circus, Ancient Roman and Greek Construction) following the Principles of Formative Assessment
    • avtor
      • Petra Štampf
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
      • Brigita Vogrinec (prev.)
      • Tine Logar (lekt.)
    • predmet
      • formativno spremljanje
      • didaktika
      • zgodovina
      • stari Grki
      • stari Rimljani
      • formative assessment
      • didactics
      • history
      • ancient Greeks
      • ancient Romans
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2017
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa
    Seznam literature v delu (10)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Golob, NatašaUmetnostna zgodovina : učbenik za umetnostno zgodovino v gimnazijskem izobraževanju, srednje tehniškem oz. strokovnem izobraževanju in poklicno tehniškem izobraževanjuLjubljanaDZS2006
    Holcar Brunauer, AdaFormativno spremljanje v podporo učenju : priročnik za učitelje in strokovne delavceLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2017
    Karba, Pavla ; Čerič Marica ; Robnik Natalija ; Tovšak ; SlavicaLjubomir raziskuje s Kronosom v antični GrčijiLjubljanaDZS1999
    Kocuvan, EvaRimljan semLjubljanaDZS1994
    Komljanc, NatalijaFormativno spremljanje učenjaDidaktika ocenjevanja znanja : vodenje procesa ocenjevanja za spodbujanje razvoja učenja : zbornik 2. mednarodnega posveta v Celju, marec 2008LjubljanaZavod RS za šolstvo2009
    Kompare, Alenka ; Rupnik Vec, TanjaKako spodbujati razvoj mišljenja : od temeljnih miselnih procesov do argumentiranjaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2016
    Krumpak, AndrejStari in srednji vek : zgodovina za 7. razred osnovne šoleLjubljanaModrijan2015
    Miquel, PierreV rimskih časih : od galskih vojn do vrhunca rimskega cesarstva. Živali v tistih časihLjubljanaMladinska knjiga1989
    Novak, Boris A. ; Tavčar, LidijaZarja časa. Mit v sliki in besediLjubljanaNarodna galerija1997
    Verdev, HelenaRaziskujem preteklost 6LjubljanaRokus Klett2009