logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovino

Works of Painting, Sculpture, and Architecture as Aources for History Lessons

Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.), Brigita Vogrinec (prev.), Tine Logar (lekt.)
Leto:2017
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Dragan Potočnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:ZVS_st1_2017_NR.pdf
Velikost:6.11MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

Med različnimi zgodovinskimi viri je uporabnost slikovnega gradiva še posebej široka. Slikovno gradivo lahko koristimo v vseh etapah učne ure in pri vseh vrstah ure. Zaradi tega mora biti študij slik integriran del vsak učne ure, pri čemer naj nas vodi pot od motiva, preko analize do jasne predstave, vizualnega pomnenja, zgodovinskega razumevanja snovi in na koncu do logičnega zaključka. Pomen slikovnega gradiva se kaže še posebej takrat, ko njihovo sporočilnost potrjujejo tudi pisani viri. Med primeri slikovnega zgodovinskega vira za pouk zgodovine so še posebej pomembna dela slikarstva, kiparstva in arhitekture, ki nam veliko povedo o preteklosti, o takratnem načinu življenja in mišljenja.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/41651
    • naslov
      • Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovino
      • Works of Painting, Sculpture, and Architecture as Aources for History Lessons
    • avtor
      • Dragan Potočnik
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
      • Brigita Vogrinec (prev.)
      • Tine Logar (lekt.)
    • predmet
      • didaktika zgodovine
      • zgodovinski viri
      • dela slikarstva, kiparstva in arhitekture kot vir za učenje
      • interpretacija preteklosti
      • psychological
      • didactics of history
      • historical sources,
      • works of painting, sculpture and architecture as sources for learning
      • interpretation of the past
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2017
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcSa
    Seznam literature v delu (7)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Brodnik, VilmaKako do bolj kakovostnega znanja zgodovineLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    Ferjan, TatjanaSlika kot didaktično sredstvoSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1988
    Potočnik, DraganZgodovina, učiteljica življenjaMariborPivec2009
    Stradling, RobertTeaching 20th-century European historyStrasbourgCouncil of Europe2001
    Trojar, ŠtefanVloga slik pri pouku zgodovine in nove možnosti modernega slikovnega prikazovanjaZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1996
    Zgonik, MavricijZgodovina v sodobni šoliLjubljanaDržavna založba Slovenije1968
    Walters J., DonaldVzgoja za življenjeCeljeMohorjeva družba1990