/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Dragan Potočnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Med različnimi zgodovinskimi viri je uporabnost slikovnega gradiva še posebej široka. Slikovno gradivo lahko koristimo v vseh etapah učne ure in pri vseh vrstah ure. Zaradi tega mora biti študij slik integriran del vsak učne ure, pri čemer naj nas vodi pot od motiva, preko analize do jasne predstave, vizualnega pomnenja, zgodovinskega razumevanja snovi in na koncu do logičnega zaključka. Pomen slikovnega gradiva se kaže še posebej takrat, ko njihovo sporočilnost potrjujejo tudi pisani viri. Med primeri slikovnega zgodovinskega vira za pouk zgodovine so še posebej pomembna dela slikarstva, kiparstva in arhitekture, ki nam veliko povedo o preteklosti, o takratnem načinu življenja in mišljenja.
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Brodnik, Vilma | Kako do bolj kakovostnega znanja zgodovine | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2003 | ||
Ferjan, Tatjana | Slika kot didaktično sredstvo | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1988 | |
Potočnik, Dragan | Zgodovina, učiteljica življenja | Maribor | Pivec | 2009 | ||
Stradling, Robert | Teaching 20th-century European history | Strasbourg | Council of Europe | 2001 | ||
Trojar, Štefan | Vloga slik pri pouku zgodovine in nove možnosti modernega slikovnega prikazovanja | Zgodovina v šoli | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 1996 | |
Zgonik, Mavricij | Zgodovina v sodobni šoli | Ljubljana | Državna založba Slovenije | 1968 | ||
Walters J., Donald | Vzgoja za življenje | Celje | Mohorjeva družba | 1990 |