logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Osebna mapa učenčevih dosežkov


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2004
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Danijela Trškan je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2004_st_3-4.pdf
Velikost:4.81MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/3800
    • naslov
      • Osebna mapa učenčevih dosežkov
    • avtor
      • Danijela Trškan
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • sodobna didaktika
      • osebna mapa
      • modern didactics
      • pupils’ porfolio
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2004
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (5)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Hinett, Karen ; Thomas, JudithStaff guide to self and peer assessmentOxfordThe Oxford Centre for Staff and Learning Development1999
    Rolheiser, Carol ; Bower Barbara ; Stevahn, LaurieThe portfolio organizer : succeeding with portfolios in your classroomAlexandria, VAAssociation for supervision and curriculum development2000
    Sentočnik, S.Kako do aktivnega vseživljenskega učenjaZbornik prispevkov 2002LjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2002
    Trškan, DanijelaSodobno pisno preverjanje in ocenjevanje znanja pri zgodovini v srednji šoli na izbranih temah 20. stoletjaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    Hoy Anita, WoolfolkPedagoška psihologijaLjubljanaEducy2002