logo
POPISI

/

Literatura

/

Monografije

Samovrednotenje dela učitelja zgodovine


Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Matija Mitja Šitih je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
The article summarized the central part of a Master's thesis, which researches the evaluation of pedagogic work of history teachers in general secondary schools. The teacher evaluates the success, purpose and effectiveness of his work by self-evaluation. This strives to ensure quality and entices a professional and personal development. Although the term implies various procedures (inquiry, discussion, reflection, class observation, self-assessment, etc.), all teachers come across self-evaluation. A history teacher with his/her work in class can have an impact on the perception of the pupils, can encourage the development of sensitivity and critical thinking and often represents to the pupils a certain reference and example. This is why a teacher cannot afford to not self-evaluate his work. Self-evaluation enables a current observation of the work and the possibility to determine the strong and weak areas. The time and effort a teacher invests in self-evaluation eventually pays off in the form of satisfaction in future work.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/30998
    • naslov
      • Samovrednotenje dela učitelja zgodovine
      • Self-evaluation of History teacher's work
    • avtor
      • Matija Mitja Šitih
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • samovrednotenje
      • učitelj zgodovine
      • kakovost
      • opazovanje pouka
      • profesionalni razvoj
      • vseživljenjsko učenje
      • self-evalvation
      • History teacher
      • quality
      • class observation
      • professional development
      • life-long learning
    • opis
      • Članek je povzet po osrednjem delu magistrske naloge, ki raziskuje ovrednotenje pedagoškega dela učiteljev zgodovine v gimnazijah. Učitelj preverja uspeh, smiselnost in efektivnost lastnega dela s samovrednotenjem, ki teži k zagotavljanju kakovosti ter spodbuja profesionalni in osebni razvoj. Čeprav si pod istim pojmom predstavljajo različne postopke (anketiranje, pogovor, refleksijo, opazovanje pouka, samoocenjevanje ...), se s samovrednotenjem srečujejo vsi učitelji. Učitelj zgodovine z delom v razredu lahko vpliva na predstave učencev, spodbuja razvoj občutljivosti in kritičnosti ter učencem pogosto predstavlja referenco in zgled. Zato si nespraševanja o svojem delu ne sme privoščiti. Samovrednotenje omogoča sprotno preverjanje dela in ugotavljanje močnih in šibkih področij. Čas in napor, ki ga učitelj vloži vanj, se prej ali slej povrneta v obliki zadovoljstva pri nadaljnjem delu.
      • The article summarized the central part of a Master's thesis, which researches the evaluation of pedagogic work of history teachers in general secondary schools. The teacher evaluates the success, purpose and effectiveness of his work by self-evaluation. This strives to ensure quality and entices a professional and personal development. Although the term implies various procedures (inquiry, discussion, reflection, class observation, self-assessment, etc.), all teachers come across self-evaluation. A history teacher with his/her work in class can have an impact on the perception of the pupils, can encourage the development of sensitivity and critical thinking and often represents to the pupils a certain reference and example. This is why a teacher cannot afford to not self-evaluate his work. Self-evaluation enables a current observation of the work and the possibility to determine the strong and weak areas. The time and effort a teacher invests in self-evaluation eventually pays off in the form of satisfaction in future work.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (28)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    347Ažman, T.Od tradicionalne šole k sodobniSodobna pedagogika2004
    347Babšek, J.Nenapovedani obiski in hospitacije so človeško nesprejemljivi in strokovno vprašljivi: Pogovor z Ivanom Rednakom, ravnateljem OS DornberkDidakta2001
    347Bell, B. ; Gilbert J.Teacher development: a model from science educationLondonFalmer Press1996
    347Coffey, S.Onkraj območja gotovosti: faktor strahu. Vpeljevanje sprememb v šole: konceptualni vidikiLjubljanaZavod RS za šolstvo2006
    348Craft, A.Continuing Professional Development: A Practical Guide for TeacftJ and SchoolsLondonRouthledge1996
    348Cvetek, S.Poučevanje kot profesija, učitelj kot profesionalecRadovljicaDidakta2005
    348Erčulj, J.Ravnatelj in hospitacije pri pouku: še nekaj o instrumentarijih za spremljanje učiteljevega delaVzgoja in izobraževanje1998
    348Fullan, M. ; Hargreaves A.Za kaj se je vredno boriti na vaši šoliLjubljanaZRSŠ2000
    348Furlan, I.Idealen učitelj v domišljiji in stvarnostiPedagoška obzorja1996
    348Groenmo, L. S.Pri učenju je pomembna kontinuitetaIntervju v Dnevniknikovem objektivu, 20. november 2010. : http://www.dnevnik.si/objektiv/intervjuji/104240ee (Datum dostopa: 23.11.2010).2010
    348Kunaver, D.Mlademu učitelju na potLjubljana: ZRS za šolstvo in šport1992
    348Marentič, Požarnik V. ; Černetič M.Šolska kultura in vrednotePedagoška obzorja2004
    348Marentič, Požarnik B.Akcijsko raziskovanje - spodbujanje učiteljevega razmišljanja in profesionalne rastiSodobna pedagogika1993
    348Marentič, Požarnik B.Psihologija učenja in poukaLjubljanaDZS2000
    348Medveš, Z.Kakovost v šoliSodobna pedagogika2000
    348Musek, Lešnik K. ; Bergant K.Samoevalvacija v vzgojno-izobraževalnih organizacijahLjubljanaInštitut za psihologijo osebnosti2001
    348Novak, B.Motiviranje učiteljev za učenje, poučevanje in izobraževanjeDidakta2004
    348Pšunder, M.Nekaj vidikov učiteljeve uspešnosti. Vzgoja in izobraževanje danes za danes in jutriLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1994
    348Razdevšek, Pučko C.Samoocenjevanje - sestavine nove doktrine ocenjevanjaPedagoška obzorja1998
    348Sentočnik, S.Portfelj kot alternativna oblika učenčevega napredka - možnosti njegove uporabe v slovenskih šolahSodobna pedagogika2004
    348Sentočnik, S.Vpeljevanje sprememb v šole - izziv za spodbujevalce spremembVpeljevanje sprememb v šole: konceptualni vidikiLjubljanaZavod RS za šolstvo2006
    348Skalar, M.Samovrednotenje kot znotraj osebni procesSodobna pedagogika1986
    348Slivar, B.Pomen samopojmovanja pri vzgoji in izobraževanjuEduca1995
    348Šeško, V.Samovrednotenje učiteljevega dela: lastna hvala ... ima večji рomenSlovenščina v šoli2000
    348Šinkovec, S.Osebnost učitelja. Vzgoja2000
    348Štih Matija, MitjaOvrednotenje pedagoškega dela učiteljev zgodovine v gimnazijahLjubljanaFF2009
    348Tomič, A.Spremljanje poukaLjubljanaZRSŠ2002
    348Youngs, B.Spodbujanje vzgojiteljeve in učiteljeve samopodobeLjubljanaEDUCY2000