/
Literatura
/
Monografije
To delo avtorja Matija Mitja Šitih je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
347 | Ažman, T. | Od tradicionalne šole k sodobni | Sodobna pedagogika | 2004 | ||
347 | Babšek, J. | Nenapovedani obiski in hospitacije so človeško nesprejemljivi in strokovno vprašljivi: Pogovor z Ivanom Rednakom, ravnateljem OS Dornberk | Didakta | 2001 | ||
347 | Bell, B. ; Gilbert J. | Teacher development: a model from science education | London | Falmer Press | 1996 | |
347 | Coffey, S. | Onkraj območja gotovosti: faktor strahu. Vpeljevanje sprememb v šole: konceptualni vidiki | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2006 | |
348 | Craft, A. | Continuing Professional Development: A Practical Guide for TeacftJ and Schools | London | Routhledge | 1996 | |
348 | Cvetek, S. | Poučevanje kot profesija, učitelj kot profesionalec | Radovljica | Didakta | 2005 | |
348 | Erčulj, J. | Ravnatelj in hospitacije pri pouku: še nekaj o instrumentarijih za spremljanje učiteljevega dela | Vzgoja in izobraževanje | 1998 | ||
348 | Fullan, M. ; Hargreaves A. | Za kaj se je vredno boriti na vaši šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 2000 | |
348 | Furlan, I. | Idealen učitelj v domišljiji in stvarnosti | Pedagoška obzorja | 1996 | ||
348 | Groenmo, L. S. | Pri učenju je pomembna kontinuiteta | Intervju v Dnevniknikovem objektivu, 20. november 2010. : http://www.dnevnik.si/objektiv/intervjuji/104240ee (Datum dostopa: 23.11.2010). | 2010 | ||
348 | Kunaver, D. | Mlademu učitelju na pot | Ljubljana: ZRS za šolstvo in šport | 1992 | ||
348 | Marentič, Požarnik V. ; Černetič M. | Šolska kultura in vrednote | Pedagoška obzorja | 2004 | ||
348 | Marentič, Požarnik B. | Akcijsko raziskovanje - spodbujanje učiteljevega razmišljanja in profesionalne rasti | Sodobna pedagogika | 1993 | ||
348 | Marentič, Požarnik B. | Psihologija učenja in pouka | Ljubljana | DZS | 2000 | |
348 | Medveš, Z. | Kakovost v šoli | Sodobna pedagogika | 2000 | ||
348 | Musek, Lešnik K. ; Bergant K. | Samoevalvacija v vzgojno-izobraževalnih organizacijah | Ljubljana | Inštitut za psihologijo osebnosti | 2001 | |
348 | Novak, B. | Motiviranje učiteljev za učenje, poučevanje in izobraževanje | Didakta | 2004 | ||
348 | Pšunder, M. | Nekaj vidikov učiteljeve uspešnosti. Vzgoja in izobraževanje danes za danes in jutri | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1994 | |
348 | Razdevšek, Pučko C. | Samoocenjevanje - sestavine nove doktrine ocenjevanja | Pedagoška obzorja | 1998 | ||
348 | Sentočnik, S. | Portfelj kot alternativna oblika učenčevega napredka - možnosti njegove uporabe v slovenskih šolah | Sodobna pedagogika | 2004 | ||
348 | Sentočnik, S. | Vpeljevanje sprememb v šole - izziv za spodbujevalce sprememb | Vpeljevanje sprememb v šole: konceptualni vidiki | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2006 |
348 | Skalar, M. | Samovrednotenje kot znotraj osebni proces | Sodobna pedagogika | 1986 | ||
348 | Slivar, B. | Pomen samopojmovanja pri vzgoji in izobraževanju | Educa | 1995 | ||
348 | Šeško, V. | Samovrednotenje učiteljevega dela: lastna hvala ... ima večji рomen | Slovenščina v šoli | 2000 | ||
348 | Šinkovec, S. | Osebnost učitelja. Vzgoja | 2000 | |||
348 | Štih Matija, Mitja | Ovrednotenje pedagoškega dela učiteljev zgodovine v gimnazijah | Ljubljana | FF | 2009 | |
348 | Tomič, A. | Spremljanje pouka | Ljubljana | ZRSŠ | 2002 | |
348 | Youngs, B. | Spodbujanje vzgojiteljeve in učiteljeve samopodobe | Ljubljana | EDUCY | 2000 |