logo
POPISI

/

Literatura

/

Monografije

Zgodovina Afrike v slovenskih učbenikih in učnih načrtih


Soavtor(ji):Danijela Trškan (ur.), Darja Pipuš Sunesko (prev.), Danijela Trškan (prev.)
Leto:2011
Založnik(i):Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Zbirk(e):Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Dragan Potočnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Trojarjev_zbornik.pdf
Velikost:94.84MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Novi učni načrti za pouk zgodovine v osnovni in srednji šoli v Republiki Sloveniji so vnesli tako temeljne kot tudi izbirne vsebine, ki naj bi jih učitelji izbrali skupaj z učenci. V učnih načrtih je prvič večji poudarek tudi na neevropski zgodovini. Tudi zgodovini Afrike. Učenci bodo s poznavanjem zunaj evropske zgodovine znali bolj spoštovati različne kulture, vere, rase in skupnosti. Pouk zgodovine v slovenskih šolah postaja tako bolj življenjski in manj evropocentričen.
Metapodatki (13)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/30989
    • naslov
      • Zgodovina Afrike v slovenskih učbenikih in učnih načrtih
      • The History of Africa in Slovenian Textbooks and curricula
    • avtor
      • Dragan Potočnik
    • soavtor
      • Danijela Trškan (ur.)
      • Darja Pipuš Sunesko (prev.)
      • Danijela Trškan (prev.)
    • predmet
      • zgodovina
      • Afrika
      • učbeniki
      • učni načrti
      • osnovna šola
      • srednja šola
      • History
      • Africa
      • Textbooks
      • curricula
      • elementary school
      • secondary school
    • opis
      • Novi učni načrti za pouk zgodovine v osnovni in srednji šoli v Republiki Sloveniji so vnesli tako temeljne kot tudi izbirne vsebine, ki naj bi jih učitelji izbrali skupaj z učenci. V učnih načrtih je prvič večji poudarek tudi na neevropski zgodovini. Tudi zgodovini Afrike. Učenci bodo s poznavanjem zunaj evropske zgodovine znali bolj spoštovati različne kulture, vere, rase in skupnosti. Pouk zgodovine v slovenskih šolah postaja tako bolj življenjski in manj evropocentričen.
      • New history curricula in elementary and secondary school in Republic of Slovenia have brought both basic and selective contents, which the teachers can select together with the pupils. For the first time in curricula, there is greater stress also on non-European history, including the history of Africa. Pupils will be able to obtain a deeper respect for various cultures, races, and communities through the knowledge of history outside of European history. History lessons in Slovenian schools therefore become livelier and less centred on Europe.
    • založnik
      • Oddelek za zgodovino Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
    • zbirka
      • Historia: znanstvena zbirka Oddelka za zgodovino Filozofska fakultete v Ljubljani; 19
    • datum
      • 2011
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (9)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    143Mihael W., AppleEducating the »Right« WayRoutledgeNew York - London2008
    143Carr Edv., HalletWhat is hystory Penguin BooksHarmondsworth1986
    143Hattstein, MarkusPeter Delius. Islam Art and ArchitectureCambridge2000
    143Joseph Ki, ZerboHistory of AfricaLjubljana1974
    143Paul, LundeIslam - A Brief HistoryLondonPenguin Books2005
    144John, SharpStephen Ward. Les Hankin. Education Studies. Learning MattersLondon2006
    144Svetina, JanezSlovenska šola za novo tisočletjeRadovljicaDidakta1990
    144Stradling, RobertTeaching 20th-century European history. Council of EuropeStrasbourg2001
    144Vodopivec, PeterK razpravi o novi vsebinski zasnovi zgodovine v šoliZgodovina časopis1991