logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Vloga zgodovine v usmerjenem izobraževanju


Avtor(ji):Vida Wedam
Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1977
Založnik(i):Zgodovinsko društvo za Slovenijo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1977_LETNIK_31_ZVEZEK_1-2.pdf
Velikost:11.58MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Članek — referat na zborovanju slovenskih zgodovinarjev v Kranjski gori leta 1976 — vsebuje informacijo o učnih načrtih za zgodovino v prvi fazi usmerjenega izobraževanja v republikah in pokrajinah SFRJ, posebej v SR Sloveniji. Opozarja na pomen, ki ga ima zgodovina zaradi svoje izobrazbene in vzgojne funkcije v celotnem vzgojno-izobraževalnem sistemu in nakazuje možne poti za oblikovanje učnega načrta v drugi fazi usmerjenega izobraževanja. Tako odpira razpravo o tej problematiki.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/13452
    • naslov
      • Vloga zgodovine v usmerjenem izobraževanju
      • The Role of the History in the »directed education«
    • ustvarjalec
      • Vida Wedam
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • učni načrti
      • vzgojno-izobraževalni sistem
    • opis
      • The present article, which was presented as a paper at the meeting of Slovene historians at Kranjska gora in 1976, includes the information concerning the study programms for history in the first phases of "directed education" in the republics and provinces of the Socialist Federal Republic of Yugoslavia, especially in the Socialist Republic of Slovenia. The authoress stresses the significance of history courses at schools due to its educational function in the total educational system and she opens possible ways for creating the study program of history in the second phase of "directed education". In this way the paper is opening a discussion concerning these problems.
      • Članek — referat na zborovanju slovenskih zgodovinarjev v Kranjski gori leta 1976 — vsebuje informacijo o učnih načrtih za zgodovino v prvi fazi usmerjenega izobraževanja v republikah in pokrajinah SFRJ, posebej v SR Sloveniji. Opozarja na pomen, ki ga ima zgodovina zaradi svoje izobrazbene in vzgojne funkcije v celotnem vzgojno-izobraževalnem sistemu in nakazuje možne poti za oblikovanje učnega načrta v drugi fazi usmerjenega izobraževanja. Tako odpira razpravo o tej problematiki.
    • založnik
      • Zgodovinsko društvo za Slovenijo
    • datum
      • 1977
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd