logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Odnos učencev do pouka zgodovine na gimnaziji


Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1981
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1981_LETNIK_35_STEVILKA_1-2.pdf
Velikost:10.37MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V prispevku je govor o odnosu učencev do pouka zgodovine v srednji šoli. Referat je nastal pretežno na temelju anketiranja učencev. Izražena je potreba po preseganju v glavnem politične naravnanosti predmeta. Ugotovljeno je, da novi učni načrt za usmerjeno izobraževanje to možnost odpira. Pomembni činitelj za posodabljanje pouka zgodovine v srednji šoli bo tudi sistematična skrb za učne pripomočke in za primerno šolan učni kader.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/13247
    • naslov
      • Odnos učencev do pouka zgodovine na gimnaziji
      • The Attitude of the Pupils towards the Lessons in History in Grammar School
    • avtor
      • Marija Kremenšek
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • učenci
      • srednje šole
    • opis
      • The report analyses the attitude of the pupils towards the lessons in history in grammar schools. It is written mostly on the basis of the inquiry of the pupils. It proved to be necessary to overcome the mostly politically oriented lessons in history. It was stated that the new curriculum opens such a possibility. An important factor at the modernization of the lessons in history in grammar schools will be also the systematic care for the appliances for teaching and for the adequately educated teaching staff.
      • V prispevku je govor o odnosu učencev do pouka zgodovine v srednji šoli. Referat je nastal pretežno na temelju anketiranja učencev. Izražena je potreba po preseganju v glavnem politične naravnanosti predmeta. Ugotovljeno je, da novi učni načrt za usmerjeno izobraževanje to možnost odpira. Pomembni činitelj za posodabljanje pouka zgodovine v srednji šoli bo tudi sistematična skrb za učne pripomočke in za primerno šolan učni kader.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 1981
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd