logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Zasnovanost pouka zgodovine v 3. in 4. razredu usmerjenega izobraževanja


Avtor(ji):Štefan Trojar
Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1981
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1981_LETNIK_35_STEVILKA_1-2.pdf
Velikost:10.37MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtor je zasnoval ta referat kot didaktični prispevek k reformi usmerjenega izobraževanja. V njem so najprej prikazana didaktična izhodišča za oblikovanje vzgojnoizobraževalnih programov in programske usmeritve, v katerih je prisotna zgodovina. Ob tem odpira probleme glede uporabnosti zgodovinskega znanja pri nadaljnjem študiju in pri poklicni dejavnosti, hkrati pa tudi alternative pri oblikovanju usmerjenih programov. Podrobneje nakazuje tudi probleme pri izboru in razvrščanju učne snovi za zgodovino naših narodov v 3. in 4. razredu ter predlaga kombinacije nekaterih sistemov razvrščanja.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/13246
    • naslov
      • Zasnovanost pouka zgodovine v 3. in 4. razredu usmerjenega izobraževanja
      • Conception of the Lessons in History in the 3rd and 4th Class of the Oriented Education
    • avtor
      • Štefan Trojar
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • izobraževanje
      • pouk zgodovine
      • šolstvo
    • opis
      • The author schemed the referate as a didactic contribution to the transformation of the career-oriented education and training. At first he presents the didactic starting points at the occasion of projecting the education and training programmes and the programme-orientations, comprising the lessons in history. He points out to the problems concerning the implementation of the knowledge of the history by further studies as well as vocational activity, at the same time, however, also the alternatives at scheming of the education and training programmes. The author indicates more in detail also the problems at the selection and classification of the substance of expertise concerning the history of our nations in the 3rd and 4th class and suggests combinations of some systems of classification.
      • Avtor je zasnoval ta referat kot didaktični prispevek k reformi usmerjenega izobraževanja. V njem so najprej prikazana didaktična izhodišča za oblikovanje vzgojnoizobraževalnih programov in programske usmeritve, v katerih je prisotna zgodovina. Ob tem odpira probleme glede uporabnosti zgodovinskega znanja pri nadaljnjem študiju in pri poklicni dejavnosti, hkrati pa tudi alternative pri oblikovanju usmerjenih programov. Podrobneje nakazuje tudi probleme pri izboru in razvrščanju učne snovi za zgodovino naših narodov v 3. in 4. razredu ter predlaga kombinacije nekaterih sistemov razvrščanja.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 1981
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd