logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Nekaj didaktičnih izhodišč pri zgodovinski obravnavi gospodarskosocialnih vsebin


Avtor(ji):Štefan Trojar
Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1979
Založnik(i):Zgodovinsko društvo za Slovenijo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1979_LETNIK_33_STEVILKA_2.pdf
Velikost:8.12MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Avtor v prispevku utemeljuje potrebe po razširitvi in poglobitvi gospodarskih vsebin pri pouku zgodovine. Ob tem ko kritizira nekatere slabosti pri šolski obravnavi gospodarske zgodovine, daje nekaj didaktičnih izhodišč za obravnavo gospodarstva v fevdalni dobi kot tudi za obravnavo industrijsko-tehnične revolucije v šoli. Prispevek je povezan z reformo zgodovinskega pouka v usmerjenem izobraževanju.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/13111
    • naslov
      • Nekaj didaktičnih izhodišč pri zgodovinski obravnavi gospodarskosocialnih vsebin
      • Some Didactic Starting-Points for the Lessons of History from the Socio-Economie Point of View
    • ustvarjalec
      • Štefan Trojar
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovina
      • gospodarske vsebine
      • gospodarstvo
      • fevdalna doba
      • industrijsko-tehnične revolucije
    • opis
      • The author gives reasons why to extend and profound the lessons of history from the economic point of vievv. He is critical on some weaknesses of interpretation the economic history at schools and gives a few didactic starting-points for explanation of the economy in the feudal period, as well as for explanation of the industrial-technical revolution. The contribution is bound to the reform of the lessons of history within the concept of the direeted education.
      • Avtor v prispevku utemeljuje potrebe po razširitvi in poglobitvi gospodarskih vsebin pri pouku zgodovine. Ob tem ko kritizira nekatere slabosti pri šolski obravnavi gospodarske zgodovine, daje nekaj didaktičnih izhodišč za obravnavo gospodarstva v fevdalni dobi kot tudi za obravnavo industrijsko-tehnične revolucije v šoli. Prispevek je povezan z reformo zgodovinskega pouka v usmerjenem izobraževanju.
    • založnik
      • Zgodovinsko društvo za Slovenijo
    • datum
      • 1979
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd