logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Ženska v srednjem veku - primer uspešnega timskega pouka in medpredmetnega sodelovanja.


Avtor(ji):Špela Frantar
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2008
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Špela Frantar je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-17-3-4.pdf
Velikost:27.37MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/11878
    • naslov
      • Ženska v srednjem veku - primer uspešnega timskega pouka in medpredmetnega sodelovanja.
    • avtor
      • Špela Frantar
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • gimnazija
      • medpredmetno povezovanje
      • timsko delo
      • history lessons
      • General Hogh School
      • Cross curricular cooperation
      • team work
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2008
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (6)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    70Bock, GiselaŽenske v evropski zgodovini: od srednjega veka do danesLjubljanaZaložba /*cf.2004
    70Karba, PavlaZgodovina v šoli v 21. stoletjuLjubljanaZavod RS za šolstvo2005
    70Pintarič, MihaTrubadurjiLjubljanaZnanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete2001
    70Rutar Ilc, ZoraSpodbujanje aktivne vloge učenca v razreduLjubljanaZavod RS za šolstvo2005
    70Stopar, IvanSvet viteštvaLjubljanaViharniki2005
    70Zupan Anka et, al.Od opazovanja do znanja, od znanja h kompetencamLjubljanaZavod RS za šolstvo2005