logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Posodobitev učnih načrtov za osnovno šolo in gimnazijo


Avtor(ji):Amalija Žakelj
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2008
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Amalija Žakelj je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2008-17-1-2.pdf
Velikost:37.89MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/11415
    • naslov
      • Posodobitev učnih načrtov za osnovno šolo in gimnazijo
    • avtor
      • Amalija Žakelj
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • učni načrti
      • osnovna šola
      • gimnazija
      • Slovenija
      • syllabuses
      • high school
      • elementary school
      • Slovenia
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2008
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (15)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Barr, Robert ; Tagg, JohnFrom Teaching to Learning: a new paradigm for Undergraduate EducationChange: The Magazine of Higher LearningWashington, D.C.Routledge1995
    Darling, Hammond L.Changing conceptions of teaching and teacher developmentTeacher education quarterlyClaremontCalifornia Council on the Education of Teachers1995
    Ivanuš Grmek, Milena ; Javornik Krečič Marija ; Kolnik Karmen ; Konečnik Kotnik, EvaUčitelji mentorji in visokošolski učitelji o kompetencah študentov - bodočih učiteljevPedagoška obzorja = Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodikoNovo mestoPedagoška obzorja2007
    Kotnik, RudiKonceptualne dileme implementacije načel bolonjskega procesaSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije2006
    Kotnik, RudiPredpostavke kompetenčnega pristopaVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2006
    Niemi, Hannele ; Kohonen, ViljoTowards New Professionalism and Active Learning in Teacher Development : Empirical Findings on Teacher Education and InductionTampereUniv. of Tampere1995
    Pečjak, SonjaMožnosti uresničevanja ključnih kompetencVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2004
    Razdevšek Pučko, CvetaKakšnega učitelja potrebuje (pričakuje) današnja (in jutrišnja) šola?Sodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije2004
    Simons Robert, Jan ; Linden Jos van der ; Duffy, TomNew learningDordrechtKluwer Academic2000
    Schollaert, RudiPomen sprememb v izobraževanju : Vpeljevanje sprememb v šole : Konceptuani vidikiLjubljanaZavod RS za šolstvo2006
    SvetlikSredi kurikularne prenoveKurikularna prenova : zbornikLjubljanaNacionalni kurikularni svet1997
    Thiessen, D.A Skilful Start to a Teaching Career : A Matter of Developing lmpactful Behaviors Reflective Practies, or Professional knowledgeInternational Journal of Educational ResearchOxford ; New YorkPergamon Press
    Weinert, F. E.Concept of Competence: A Conceptual ClarificationDeveloping Competent TeachersGermanyHogrefe & Huber Publishers2001
    Žakelj, AmalijaSpremljanje in posodabljanje kurikula : učni načrti za osnovno šolo in gimnazijo : analiza stanja in ključni problemiLjubljanaZavod RS za šolstvo2006
    Žakelj, AmalijaKurikul kot proces in razvoj : načela in cilji posodabljanja kurikulaKurikul kot proces in razvoj : zbornik prispevkov posveta, Postojna, 17.-19. 1. 2007LjubljanaZavod RS za šolstvo2007