/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Amalija Žakelj je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Barr, Robert ; Tagg, John | From Teaching to Learning: a new paradigm for Undergraduate Education | Change: The Magazine of Higher Learning | Washington, D.C. | Routledge | 1995 | |
Darling, Hammond L. | Changing conceptions of teaching and teacher development | Teacher education quarterly | Claremont | California Council on the Education of Teachers | 1995 | |
Ivanuš Grmek, Milena ; Javornik Krečič Marija ; Kolnik Karmen ; Konečnik Kotnik, Eva | Učitelji mentorji in visokošolski učitelji o kompetencah študentov - bodočih učiteljev | Pedagoška obzorja = Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodiko | Novo mesto | Pedagoška obzorja | 2007 | |
Kotnik, Rudi | Konceptualne dileme implementacije načel bolonjskega procesa | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 2006 | |
Kotnik, Rudi | Predpostavke kompetenčnega pristopa | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2006 | |
Niemi, Hannele ; Kohonen, Viljo | Towards New Professionalism and Active Learning in Teacher Development : Empirical Findings on Teacher Education and Induction | Tampere | Univ. of Tampere | 1995 | ||
Pečjak, Sonja | Možnosti uresničevanja ključnih kompetenc | Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo | 2004 | |
Razdevšek Pučko, Cveta | Kakšnega učitelja potrebuje (pričakuje) današnja (in jutrišnja) šola? | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 2004 | |
Simons Robert, Jan ; Linden Jos van der ; Duffy, Tom | New learning | Dordrecht | Kluwer Academic | 2000 | ||
Schollaert, Rudi | Pomen sprememb v izobraževanju : Vpeljevanje sprememb v šole : Konceptuani vidiki | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2006 | ||
Svetlik | Sredi kurikularne prenove | Kurikularna prenova : zbornik | Ljubljana | Nacionalni kurikularni svet | 1997 | |
Thiessen, D. | A Skilful Start to a Teaching Career : A Matter of Developing lmpactful Behaviors Reflective Practies, or Professional knowledge | International Journal of Educational Research | Oxford ; New York | Pergamon Press | ||
Weinert, F. E. | Concept of Competence: A Conceptual Clarification | Developing Competent Teachers | Germany | Hogrefe & Huber Publishers | 2001 | |
Žakelj, Amalija | Spremljanje in posodabljanje kurikula : učni načrti za osnovno šolo in gimnazijo : analiza stanja in ključni problemi | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2006 | ||
Žakelj, Amalija | Kurikul kot proces in razvoj : načela in cilji posodabljanja kurikula | Kurikul kot proces in razvoj : zbornik prispevkov posveta, Postojna, 17.-19. 1. 2007 | Ljubljana | Zavod RS za šolstvo | 2007 |