logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Strip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovine


Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2007
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Gordana Popovič Lozar je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2007-16-3-4.pdf
Velikost:35.47MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/11138
    • naslov
      • Strip kot poskus avtentične naloge in možnosti njegove uporabe pri pouku zgodovine
    • avtor
      • Gordana Popovič Lozar
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • akcijsko raziskovanje
      • avtentične naloge
      • strip
      • history lessons
      • action research
      • authentic tasks
      • comics
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2007
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Seznam literature v delu (14)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Gonick, LarryThe Cartoon History of the UniverseNew YorkDoubleday1990
    Šifer Janič, Andreja ; Napokoj, MatjažAvtentične nalogeGeografija v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    Karba, PavlaSodobna teoretična izhodišča poučevanja, preverjanja in ocenjevanja znanja pri pouku zgodovine (prvi del)Zgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2000
    Krašna, PrimožStrip pri likovni vzgoji v osnovni šoliLikovna vzgoja : revija za vse stopnje izobraževanjaLjubljanaDebora2002
    Razdevšek Pučko, CvetaSamoocenjevanje - sestavina nove doktrine ocenjevanjaPedagoška obzorja = Didactica Slovenica : časopis za didaktiko in metodikoNovo mestoPedagoška obzorja1998
    Rutar Ilc, ZoraPristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanjuLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    Sentočnik, SonjaAvtentične oblike preverjanja in ocenjevanja za kakovostnejše učenje in poučevanjeVzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega delaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2000
    Stradling, RobertPoučevanje evropske zgodovine 20. stoletjaLjubljanaZavod RS za šolstvo2004
    Trojar, ŠtefanVloga slik pri pouku zgodovine in nove možnosti modernega slikovnega prikazovanjaZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1996
    Trškan, DanijelaMetoda dela s slikovnim gradivom pri pouku zgodovineZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2001
    Trškan, DanijelaMnenje dijakov o uporabi ilustrativno - demonstracijske metode pri pouku zgodovine v srednji šoliZgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1999
    Trškan, DanijelaSodobno pisno preverjanje in ocenjevanje znanja pri zgodovini v srednji šoli na izbranih temah 20. stoletjaLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo2003
    Weber, TomažStatična in dinamična slika pri pouku zgodovine : (sistematičen pregled ali pozabljena študija Unesca oz. Centra IDEEF s S. Clynija)Zgodovina v šoliLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport1997
    Hoy Anita, WoolfolkPedagoška psihologijaLjubljanaEducy2002