/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Vilma Brodnik je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Marzano, Robert J. ; Pickering Debra ; McTighe, Jay | Assessing Student Outcomes: Performance Assessment Using the Dimensions of Learning Model. | Alexandria | ASCD, Association for Supervision and Curriculum Development | 1993 | ||
Trškan, Danijela | Didaktično-metodična struktura sodobnih učnih načrtov za srednješolsko zgodovino v Sloveniji, Franciji, Veliki Britaniji in mednarodnih šolah | Zgodovinski časopis | Ljubljana | Zveza zgodovinskih društev Slovenije | 2001 | |
Peklaj, Cirila | Sodelovalno učenje ali Kdaj več glav več ve | Ljubljana | DZS | 2001 | ||
Marentič Požarnik, Barica | Kako pomembna so pojmovanja znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenove | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1998 |