logo
POPISI

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Raziskovalno učenje pri pouku zgodovine v osnovni in srednji šoli


Avtor(ji):Pavla Karba
Soavtor(ji):Vilma Brodnik (odg. ur.)
Leto:2001
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Avtorske pravice:
CC license

To delo avtorja Pavla Karba je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna

Datoteke (1)
Ime:Zgodovina_v_soli-2001-10-1.pdf
Velikost:31.90MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/10381
    • naslov
      • Raziskovalno učenje pri pouku zgodovine v osnovni in srednji šoli
    • avtor
      • Pavla Karba
    • soavtor
      • Vilma Brodnik (odg. ur.)
    • predmet
      • pouk zgodovine
      • sodobna didaktika
      • raziskovalno učenje
      • history lessons
      • modern didactics
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2001
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd
    • pravice
      • licenca: ccByNcNd
    Citirano v (2)
    TipologijaAvtor(ji)NaslovKrajZaložbaLeto
    1.01 Izvirni znanstveni članekPotočnik, DraganSodobne učne metode pri pouku zgodovineKoperZgodovinsko društvo za južno Primorsko : Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije2017
    1.01 Izvirni znanstveni članekPotočnik, DraganPisni viri in pouk zgodovineLjubljanaZavod Republike Slovenije za šolstvo in šport2014
    Seznam literature v delu (23)
    StranAvtorNaslovVirKrajZaložbaLeto
    Ferjan, TatjanaPristopi k raziskovalnemu učenjuSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1991
    Ferjan, TatjanaRaziskovalno učenje - potreba modernega poukaSodobna pedagoglkaLiublianaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1994
    Fina, KurtGeschichtmetodikEhrenvirtMunchen1973
    Glasser, WilliamKvalitetna šolaZagrebEduca1994
    Karba, PavlaZbirka raziskujemo skupajLjubljanaDZS1999
    Kramar, MartinNačrtovanje izobraževalno-vzgojnega procesa v šoliNova GoricaEduca1993
    Kramar, MartinDidaktični vidiki učiteljevega vpliva na kvaliteto izobraževalno-vzgojnega procesaPedagoška obzorjaNovo mesloDidactica Slovenica1999
    Labinowicz, E.Izvirni PiagetLjubljanaDZS1989
    Marentič Požarnik, BaricaSodobno pedagoško deloLjubljanaZRSŠŠ1976
    Marentič Požarnik, BaricaNova pota v izobraževanju učiteljevLjubljanaDZS1987
    Marentič Požarnik, Barica ; Magajna Lidija ; Pekljaj, CirilaIzzivi raznolikostiNova GoricaEduca1995
    Marentič Požarnik, BaricaKako pomembno je pojmovanje znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenoveSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998
    Pekljaj, CirilaSpodbujanje sodelovanja - različnih pristopov k razvoju sodelovalnih veščin v razreduSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1998
    Piciga, DarjaOd razvojne psihologike k drugačnemu učenju in poučevanjuNova GoricaEduca1995
    Sagadin, JanezKvalitelno empirično pedagoško raziskovanjeSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1991
    Strmčnik, FranceUčna diferenciacija in individualizacija v naši osnovni šoliLjubljanaZRSŠ1993
    Tomić, AnaPreseganje didaktičnega tradieionalizma v teoriji in praksJubilejni zbornik sloletnica rojstva Gustava ŠilihaMariborPedagoška fakulleta1993
    Tomić, AnaPoučevanje in učenje z novega zornega kotaVzgoja in izobraževanjeLjubljanaZRSŠ1999
    Trojar, ŠtefanSodobni pogledi na pouk zgodovineLjubljanaDZS1993
    Trojar, ŠtefanPomen in metodične značilnosti samostojnega dela učencev s pisnimi zgodovinskimi viriZgodovina v šoliLjubljanaZRSŠ1995
    Trstenjak, AntonPsihologija uslvarjalnostiLjubljanaSlovenska matica1981
    Weber, TomažZgodovinski viri pri pouku zgodovineSodobna pedagogikaLjubljanaZveza društev pedagoških delavcev Slovenije1987
    Zgonik, MavricijZgodovina v sodobni šoliLjubljanaDZS1974