/
Serijske publikacije
/
Zgodovina v šoli
To delo avtorja Pavla Karba je ponujeno pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Tipologija | Avtor(ji) | Naslov | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|
1.01 Izvirni znanstveni članek | Potočnik, Dragan | Sodobne učne metode pri pouku zgodovine | Koper | Zgodovinsko društvo za južno Primorsko : Znanstveno raziskovalno središče Republike Slovenije | 2017 |
1.01 Izvirni znanstveni članek | Potočnik, Dragan | Pisni viri in pouk zgodovine | Ljubljana | Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport | 2014 |
Stran | Avtor | Naslov | Vir | Kraj | Založba | Leto |
---|---|---|---|---|---|---|
Ferjan, Tatjana | Pristopi k raziskovalnemu učenju | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1991 | |
Ferjan, Tatjana | Raziskovalno učenje - potreba modernega pouka | Sodobna pedagoglka | Liubliana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1994 | |
Fina, Kurt | Geschichtmetodik | Ehrenvirt | Munchen | 1973 | ||
Glasser, William | Kvalitetna šola | Zagreb | Educa | 1994 | ||
Karba, Pavla | Zbirka raziskujemo skupaj | Ljubljana | DZS | 1999 | ||
Kramar, Martin | Načrtovanje izobraževalno-vzgojnega procesa v šoli | Nova Gorica | Educa | 1993 | ||
Kramar, Martin | Didaktični vidiki učiteljevega vpliva na kvaliteto izobraževalno-vzgojnega procesa | Pedagoška obzorja | Novo meslo | Didactica Slovenica | 1999 | |
Labinowicz, E. | Izvirni Piaget | Ljubljana | DZS | 1989 | ||
Marentič Požarnik, Barica | Sodobno pedagoško delo | Ljubljana | ZRSŠŠ | 1976 | ||
Marentič Požarnik, Barica | Nova pota v izobraževanju učiteljev | Ljubljana | DZS | 1987 | ||
Marentič Požarnik, Barica ; Magajna Lidija ; Pekljaj, Cirila | Izzivi raznolikosti | Nova Gorica | Educa | 1995 | ||
Marentič Požarnik, Barica | Kako pomembno je pojmovanje znanja, učenja in poučevanja za uspeh kurikularne prenove | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1998 | |
Pekljaj, Cirila | Spodbujanje sodelovanja - različnih pristopov k razvoju sodelovalnih veščin v razredu | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1998 | |
Piciga, Darja | Od razvojne psihologike k drugačnemu učenju in poučevanju | Nova Gorica | Educa | 1995 | ||
Sagadin, Janez | Kvalitelno empirično pedagoško raziskovanje | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1991 | |
Strmčnik, France | Učna diferenciacija in individualizacija v naši osnovni šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 1993 | ||
Tomić, Ana | Preseganje didaktičnega tradieionalizma v teoriji in praks | Jubilejni zbornik sloletnica rojstva Gustava Šiliha | Maribor | Pedagoška fakulleta | 1993 | |
Tomić, Ana | Poučevanje in učenje z novega zornega kota | Vzgoja in izobraževanje | Ljubljana | ZRSŠ | 1999 | |
Trojar, Štefan | Sodobni pogledi na pouk zgodovine | Ljubljana | DZS | 1993 | ||
Trojar, Štefan | Pomen in metodične značilnosti samostojnega dela učencev s pisnimi zgodovinskimi viri | Zgodovina v šoli | Ljubljana | ZRSŠ | 1995 | |
Trstenjak, Anton | Psihologija uslvarjalnosti | Ljubljana | Slovenska matica | 1981 | ||
Weber, Tomaž | Zgodovinski viri pri pouku zgodovine | Sodobna pedagogika | Ljubljana | Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije | 1987 | |
Zgonik, Mavricij | Zgodovina v sodobni šoli | Ljubljana | DZS | 1974 |