logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Razprave in gradivo

Etnični pluralizem in medsebojni odnosi med dijaki na Srednji upravno administrativni šoli


Avtor(ji):Stanka Golob
Soavtor(ji):Boris Jesih (odg. ur.), Meta Gostinčar Cerar (prev.), Jana Kranjec Menaše (prev.)
Leto:1999
Založnik(i):Inštitut za narodnostna vprašanja, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:Razprave_in_gradiva-35.pdf
Velikost:18.89MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis

Članek je rezultat pilotske raziskave na izbrani srednji šoli v šolskem letu 1998/ 99. Etnična pluralnost dijaške populacije je predstavljala osnovno izhodišče za analiziranje elementov etnične identitete, kot so jezik in njegova raba v domačem okolju in javnosti in odnos do kulture, tradicije in zgodovine lastnega naroda. Posebna pozornost je namenjena analizi in kvaliteti medetničnih odnosov.

Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/4801
    • naslov
      • Etnični pluralizem in medsebojni odnosi med dijaki na Srednji upravno administrativni šoli
      • Ethnic pluralism in mutual relations among students of the Administrative High School
    • avtor
      • Stanka Golob
    • soavtor
      • Boris Jesih (odg. ur.)
      • Meta Gostinčar Cerar (prev.)
      • Jana Kranjec Menaše (prev.)
    • predmet
      • etnični pluralizem
      • srednje šole
      • raziskave
      • ankete
      • medetnični odnosi
      • ethnic pluralism
      • secondary schools
      • research
      • inter-ethnic relations
    • opis
      • The article is the result of the pilot research at a chosen high school in the school year 1998/ 99. Ethnic plurality of the student population was the basis of the analysis of ethnic identity elements, such as language, along with its use in domestic environment and in public, as well as attitude towards culture, tradition and history of one's own nation. Special attention was dedicated to analysis and quality of interethnic relations.
      • Članek je rezultat pilotske raziskave na izbrani srednji šoli v šolskem letu 1998/ 99. Etnična pluralnost dijaške populacije je predstavljala osnovno izhodišče za analiziranje elementov etnične identitete, kot so jezik in njegova raba v domačem okolju in javnosti in odnos do kulture, tradicije in zgodovine lastnega naroda. Posebna pozornost je namenjena analizi in kvaliteti medetničnih odnosov.
    • založnik
      • Inštitut za narodnostna vprašanja
    • datum
      • 1999
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd