logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovinski časopis

Izkušnje muzejskega pedagoga v Narodnem muzeju


Avtor(ji):Eva Kocuvan
Soavtor(ji):Vasilij Melik (odg. ur.)
Leto:1989
Založnik(i):Zveza zgodovinskih društev Slovenije, Ljubljana
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Ključne besede:muzealstvo, muzeji, pedagogika
Datoteke (1)
Ime:ZGODOVINSKI_CASOPIS_LETO_1989_LETNIK_43_STEVILKA_3.pdf
Velikost:9.41MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Muzej kot dragocena shramba informacij za mladino in odrasle v Sloveniji še vedno nima tiste vloge, kot bi jo lahko imel. Njegove vzgojno-izobraževalne možnosti niso ustrezno izkoriščene, zlasti zato, ker ni primerno koncipiranih stalnih razstav, ob katerih bi lahko muzealci razvili pedagoško dejavnost. Nekaj občasnih razstav v Narodnem muzeju v Ljubljani v letih 1986—88, ob katerih je imel muzejski pedagog vendarle malo več možnosti za sistematično delo z obiskovalci, pa je pokazalo, da je zlasti mladina, ki predstavlja dve tretjini muzejske publike, zelo pripravljena sodelovati z muzejskim pedagogom in da se navdušuje nad »drugačnim« muzejem, ki ni dolgočasen, ki skozi igro in na različne neformalne načine posreduje zanimive informacije o preteklosti.
Metapodatki (11)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/14047
    • naslov
      • Izkušnje muzejskega pedagoga v Narodnem muzeju
      • Experiences of a Museum pedagogue in the National museum
    • ustvarjalec
      • Eva Kocuvan
    • soavtor
      • Vasilij Melik (odg. ur.)
    • predmet
      • muzealstvo
      • muzeji
      • pedagogika
    • opis
      • The museum as a precious treasury of informations for young and grown-ups has still not such a place in Slovenia as it should have. Its educative possibilities are not properly used yet, for there are no suitably conceived permanent exhibitions where the museum workers could develop pedagogic activities. Some temporal exibitions which took place in National museum in Ljubljana in the years 1986—88 still gave to the museum pedagogue the opportunity for systematic work with the visitors. It became evident that the youth, representlng two thirds of the museum public, is particularly willing to cooperate with the museum pedagogue and is fond of »different« museum, which is not tedious, where one can through game and unconventionally acquire interesting informations about the past.
      • Muzej kot dragocena shramba informacij za mladino in odrasle v Sloveniji še vedno nima tiste vloge, kot bi jo lahko imel. Njegove vzgojno-izobraževalne možnosti niso ustrezno izkoriščene, zlasti zato, ker ni primerno koncipiranih stalnih razstav, ob katerih bi lahko muzealci razvili pedagoško dejavnost. Nekaj občasnih razstav v Narodnem muzeju v Ljubljani v letih 1986—88, ob katerih je imel muzejski pedagog vendarle malo več možnosti za sistematično delo z obiskovalci, pa je pokazalo, da je zlasti mladina, ki predstavlja dve tretjini muzejske publike, zelo pripravljena sodelovati z muzejskim pedagogom in da se navdušuje nad »drugačnim« muzejem, ki ni dolgočasen, ki skozi igro in na različne neformalne načine posreduje zanimive informacije o preteklosti.
    • založnik
      • Zveza zgodovinskih društev Slovenije
    • datum
      • 1989
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd