V magistrskem delu je prikazan vpliv, ki ga je imela propaganda v nacističnem rajhu. Film je definiran kot zgodovinski vir, prikazana je njegova uporabna vrednost. Delo vsebuje teoretično podlago, na katero se opira praktični del oz. analiza filmov, ki jih je posnela Leni Riefenstahl. Ona je bila Hitlerjeva osebna režiserka, njeni štirje dokumentarno-propagandni filmi pa so bili posneti po Hitlerjevih navodilih, za potrebe nacistične stranke. Joseph Goebbels jih je zelo spretno uporabil v svoji propagandni strategiji. Delo je sestavljeno iz treh sklopov: prvi del vsebuje film in njegovo zgodovino, v drugem delu obravnava propagando, v tretjem pa je prikazano življenje Leni Riefenstahl in analiza filmov, ki jih je režirala. Zajeto je obdobje med leti 1933 in 1938, vključen pa je tudi kratek pregled propagandne organizacije nacistične stranke tekom dvajsetih let prejšnjega stoletja pa vse do legalnega prihoda nacistov na oblast. Gre za obdobje, v katerem je Leni Riefenstahl ustvarila svoje filme, ki jih je naročil Hitler. Trije filmi (Zmaga vere, Triumf volje in Dan svobode! Naša vojska!) so bili posneti v Nürnbergu, eden (Olympia) pa v Berlinu. V propagandno-ideološkem in političnem smislu je najpomembnejši Triumf volje (1934), ideologija arijske rase pa je najbolj izražena v Olympii (1938).