logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli

Interview in secondary technical school history class

Leto:2018
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZVS_st2_2018_NR.pdf
Velikost:4.06MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
V članku se ukvarjam z metodo zgodovinskega intervjuja in njegovo uporabo na srednji strokovni šoli. Zgodovinski intervju pri pouku izvedem s tako rekoč vsako generacijo dijakov in vedno znova ugotavljam, da gre za odlično učno metodo, ki dijake obogati na različnih področjih. Intervju dijakom omogoča izkušnjo dela z zgodovinskimi viri, pridobljeno znanje pri pouku pa tako konkretizirajo in nadgradijo. Pri dijakih tudi vzbuja empatijo in spoštovanje do udeležencev različnih zgodovinskih dogodkov. Pomembno je tudi, da se učijo sklepati o vplivu širšega zgodovinskega dogajanja na posameznika in o možnostih ravnanja, ki jih ima posameznik v določenih zgodovinskih okoliščinah.
Metapodatki (9)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/44850
    • naslov
      • Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli
      • Interview in secondary technical school history class
    • ustvarjalec
      • Kristina Vrtovec Repič
    • predmet
      • didaktika zgodovine
      • zgodovinski intervju
      • ustni viri
      • jugoslovanska kriza v 80. letih
      • osamosvojitev Slovenije
      • didactics of history
      • historical interview
      • oral sources
      • Yugoslav crisis in the 1980s
      • the independence of Slovenia
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2018
      • 01. 01. 2018
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd