logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij - nastanek prvih mest

Inclusion of reading strategies and formative knowledge monitoring in teaching about the construction of first civilizations - creation of first cities

Avtor(ji):Janja Bec
Leto:2018
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZVS_st2_2018_NR.pdf
Velikost:4.06MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Prispevek predstavlja primer obravnave učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij – nastanek prvih mest v 6. razredu osnovne šole. Učna ura temelji na sodelovalnemu delu v parih ter vključuje nekatere bralne učne strategije in prvine formativnega spremljanja znanja. Naloge, ki se nanašajo na kratka besedila, učenca navajajo k iskanju ključnih podatkov v besedilu in s tem k samostojnemu pridobivanju informacij. Slednje učenci po koncu obravnave strnejo v povzetke. Pri naslednji uri povzetke izmenjajo in jih kot »kritični prijatelji« po vnaprej danih opisnih kriterijih ovrednotijo. Po končanih aktivnostih izpolnijo kratek vprašalnik, v katerem podajo mnenje o izvedenem medvrstniškem vrednotenju s podano vrstniško povratno informacijo.
Metapodatki (9)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/44849
    • naslov
      • Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij - nastanek prvih mest
      • Inclusion of reading strategies and formative knowledge monitoring in teaching about the construction of first civilizations - creation of first cities
    • ustvarjalec
      • Janja Bec
    • predmet
      • prve civilizacije
      • gradbeništvo
      • bralne učne strategije
      • medvrstniško vrednotenje
      • formativno spremljanje znanja
      • construction
      • first civilizations
      • creation of first cities
      • reading strategies
      • peer assessment
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2018
      • 01. 01. 2018
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd