logo
ŽRTVE I.SVŽRTVE II.SVPOPISIZIC

/

Serijske publikacije

/

Zgodovina v šoli

Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine - primeri in predlogi iz pedagoške raziskave

Strategies for working with students with learning difficulties at history lessons - examples and suggestions from pedagogical research

Avtor(ji):Staša Ivanec
Leto:2018
Založnik(i):Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Jezik(i):slovenščina
Vrst(e) gradiva:besedilo
Datoteke (1)
Ime:ZVS_st2_2018_NR.pdf
Velikost:4.06MB
Format:application/pdf
Odpri
Prenesi
Opis
Prispevek temelji na empirični raziskavi, izvedeni za namene doktorske disertacije. V raziskavi so sodelovali učitelji zgodovine in drugi strokovni delavci (šolski svetovalni delavci, učitelji individualne in skupinske pomoči ter učitelji za dodatno strokovno pomoč). Za namene prispevka so bili odgovori iz anket in intervjujev ponovno pregledani in dodatno grupirani v vsebinske sklope. Pridobljena spoznanja nakazujejo številna prizadevanja učiteljev zgodovine in drugih strokovnih delavcev za pomoč učencem z učnimi težavami ter tudi interdisciplinarno sodelovanje med njimi. S tem so bili oblikovani pričujoči primeri dobre prakse in predlogi za kakovostnejšo pedagoško delo z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine. Ti nam sporočajo, da se pomoč učencem z učnimi težavami začne že pri pripravi na pouk zgodovine, izvaja pa se tudi neposredno v primeru konkretno opaženih težav.
Metapodatki (9)
  • identifikatorhttps://hdl.handle.net/11686/44847
    • naslov
      • Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine - primeri in predlogi iz pedagoške raziskave
      • Strategies for working with students with learning difficulties at history lessons - examples and suggestions from pedagogical research
    • ustvarjalec
      • Staša Ivanec
    • predmet
      • osnovna šola
      • učne težave
      • didaktika
      • metodika pouka
      • zgodovina
      • primary school
      • learning difficulties
      • didactics
      • teaching methodology
      • history
    • založnik
      • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
    • datum
      • 2018
      • 01. 01. 2018
    • tip
      • besedilo
    • jezik
      • Slovenščina
    • jeDelOd